O mnie słów kilka.

    Skuld
    Skuld
    Lost Soul

    Punkty : 40
    Liczba postów : 30
    13112019

    O mnie słów kilka. Empty O mnie słów kilka.

    Pisanie by Skuld

    :
       
    SKULD

       
    O mnie:
    Jestem technikiem albo techniczką, nie wiem która forma jest poprawna, w każdym bądź razie z językiem polskim idzie mi nieco trudniej niż z czytaniem algorytmów, schematów i wszelkiego rodzaju ciągów zero – jedynkowych, ale zamierzam z tym walczyć, a różnego rodzaju pbf-y, okazały się świetną metodą opanowania umiejętności komunikowania innym tego „w czym właściwie jest problem i jaka jest strategia jego usunięcia”. Prywatnie jestem w związku który uważam za wyjątkowo udany, a przy tym dający potężnego kopa jak chodzi o radzenie sobie z wyzwaniami rzeczywistości, choć nie ukrywam też, że w pisaniu tutaj, tudzież czytaniu waszych opowiadań, poszukuję inspiracji na uatrakcyjnienie sobie czasu spędzania długich i chłodnych wieczorów.  
       

       

       
    Lubię: