Zdejmij swoją maskę.

    Leraje
    Leraje
    Lost Soul

    Punkty : 243
    Liczba postów : 51
    11032021

    Zdejmij swoją maskę.  Empty Zdejmij swoją maskę.

    Pisanie by Leraje

    [...] idę o zakład, że ze skrzydłami
    moglibyśmy wypróbować bardzo ciekawe pozycje.


    „We know what are, but not what we may be.”

    Nie potrafię przedstawić siebie jako interesującej osoby, bo nie uważam siebie za kogoś interesującego. Jestem tylko kolejnym szarym człowiekiem, który stara się jakoś sobie radzić w morzu codzienności, a przy tym nie popadać w dogłębną rutynę.
    Studiuję sinologię...  a raczej próbuję realizować dziecięce marzenie, które dawno zginęło gdzieś przykryte przez gorzką dorosłość. Nie potrzebuje przy tym zbyt wiele do szczęścia. Wystarczy kubek mocnej kawy z nadprogramową ilością cukru (z dwojga złego może być także whisky) i coś dobrego do poczytania. Bo czytać lubię. Uwielbiam prawie tak samo jak pisać. Na przykład o skrzydłach. Bo kto choć raz nie marzył o posiadaniu skrzydeł? Nieważne co by z tymi skrzydłami robił. Każdy z nas chciałby mieć skrzydła. Tylko ten szary człowiek nie chciałby ich mieć.


    Nie czuję się wybredny jeżeli chodzi o gatunek, w gwoli ścisłości, pewnie podjąłbym się napisania wszystkiego czego grzeszna dusza zapragnie. Uwielbiam fantastykę, nie mniej od ciężkich dramatów, dreszczowców i zawiłych kryminałów. Nie odrzucę wątków post-apokaliptycznych i sci-fi. Zdarza mi się mieć nastrój na soft romanse i komedie (aj owszem, zdarza).
    Lubię skomplikowane relacje między postaciami. Nienawiść popartą pożądaniem, smutek gaszony przez chwilę radości, karuzelę nieszczęść i emocji. Lubię wiedzieć, co dana postać w obecnej chwili czuje, co myśli, czym się kieruje.
    Wszelakie "trudne tematy": zakazane związki, kazirodztwo, duża różnica wieku, omegaverse, sado-maso.