Zjesieniałe zmrocze

Share
    Austin
    Ciekawość

Punkty : 2
    Liczba postów : 2

Zjesieniałe zmrocze

Pisanie by Austin on Sob 12 Sty 2019, 13:37

! ! !

Coś o mnie: Nie lubię za bardzo pisać o sobie, no ale postaram się. Na co dzień studiuję. Nie ma co dużo o tym pisać, bo ani to dla was ciekawe ani wydra. W rpg gram już dobre dziesięć lat. Mistrzuję sobie, rzadziej pogram. Historyjki układam od kiedy pamiętam, spisuję je od kiedy umiem pisać no bo lubię i nie ma co się nad tym rozwodzić. Nie jestem jednak mistrzem interpunkcji, więc musicie wybaczyć. Albo nie musicie, w sumie wasz wybór. Lubię kreskówki, gry, sam próbuję je pisać. Idzie jako tako, studia trochu przeszkadzają. Albo na odwrót. Oprócz tego trochę rysuję. Kiedyś oglądałem na potęgę filmy, seriale, połykałem książki, ale teraz jakoś mi to nie idzie. Może wróci, zobaczymy.

Lubię: Klimaty:
    • Romans [MxM lub FxF]
    • Zagadki [kryminały, dochodzenia, paranormalne etc.]
    • Okruchy życia [uzasadniona, dobrze zbudowana drama zawsze dobra]
    • Psychologia [rozwój postaci, złożone charaktery, komplikacje]
    • Komedia [bo czasem trzeba odpocząć]
    • Historia [Wikingowie, wojny, ekspedycje]
    • Fantasy [raczej low i urban]
    • Dieselpunk
    • Steampunk
    • FanFiction z OCkami

Fandomy:
    • Steven Universe [ukocham jak ktoś się zgłosi, szczególnie okres Rebelii]
    • X-Men [OC lub Charles/Erik]
    • Incepcja [OC lub Eames/Arthur]
    • Sherlock [Moriarty/Moran]
    • She-Ra
    • Mononoke
    • Dragon Age
    • Spirited Away
    • Game of Thrones [OC]
    • Naruto [Kakashi/OC lub same OC]

Oczekuję: Nie mam dużych oczekiwań. Posty nie muszą być mega długie (acz jeśli będą to się ucieszę, chociaż sam piszę tak maks do 600-800 słów, zależy jak mi podejdzie postać), proszę tylko o ortografię na rozsądnym poziomie i komunikowanie problemów, żebyśmy się wszyscy razem dobrze bawili.