Want you to make me feel...

    Gadiel
    Gadiel
    Innocent Creature

    Punkty : 29
    Liczba postów : 4
    Skąd : Warszawa
    12012019

    Want you to make me feel... Empty Want you to make me feel...

    Pisanie by Gadiel

    Want you to make me feel...

    O mnie: Oficjalnie studiuję języki obce i jestem z wymierającego gatunku, który uważa, że słówek trzeba uczyć się na pamięć, bo jak ktoś dostanie zawału w Niemczech albo Kanadzie to mogę nie zdążyć sprawdzić, jak jest mostek albo krążenie wieńcowe w internecie, kiedy będzie trzeba ratownikowi coś jednak powiedzieć. I wolałbym, żeby nikt nie umarł przez moją niewiedzę. Nieoficjalnie zgłębiam świat rozwoju osobistego (nie, nie krzyczę do ludzi, że są zwycięzcami i mogą wszystko, rly). Psychologia też się znajdzie. Śpiewam, gram na gitarze, mam ciągoty do musicali i aktorstwa. Bardzo chętnie wcielam się w różne postaci - czasem po prostu dla sprawdzenia samego siebie. Na ogół mam co robić w życiu, więc czas na pisanie mam ograniczony, aczkolwiek kiedy ktoś mnie zainteresuje, to włącza się we mnie mistrz tetrisa i przekładam klocki tak, by znaleźć dla tej osoby satysfakcjonującą ilość czasu. Poza tym od małego interesuję się ezoteryką i czasem, jak ktoś mnie bardzo zdenerwuje, to wyrastają mu brodawki na języku. ;) Don't mess with a witch!


    Lubię: Polecę na wszystko, co ktoś będzie w stanie opisywać pasjami. Lubię fantasy, zarówno to wysokie jak i niskie. Ogólny klimat średniowiecza, Anglię Tudorów, kulturę pogańską, ale też czasy współczesne. Odnajdę się zarówno w chacie na kurzej nóżce, jak i szczycie budynku wielkiej korporacji. Najsłabiej wibruję z post-apo, ale może to kwestia znalezienia dobrego pisarza?
    Co do typów postaci - wszystko, co tylko wpadnie nam do głowy, ale im bardziej złożone, pełne sprzeczności, wewętrznych rozterek, wielowymiarowe - tym lepiej!