Call me by your n...

Share
    Verde
    Zaangażowanie

Punkty : 252
    Liczba postów : 97

Call me by your n...

Pisanie by Verde on Sro 09 Sty 2019, 15:21

NAZYWAJ MNIE JAK CHCESZ

O mnie: Obecnie tylko studiuję, chociaż "tylko" nie jest chyba odpowiednie patrząc momentami na ilość mojego wolnego czasu, postaram się jednak odpisywać w miarę możliwości! Jeśli za to sesja mnie w którymś momencie wykończy, oczywiście po drodze o tym uprzedzę. Ogólnie miałam małą przerwę jeśli chodzi o pisanie (o ile dobrze pamiętam około dwóch lat) i ostatnio pomyślałam, że chciałabym do tego wrócić, jestem więc.

Lubię: Najbardziej świat realny, chociaż prawdę powiedziawszy bardzo wiele mi podejdzie, jeśli tylko będzie ciekawa fabuła. Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość – spoko! Raczej odpadam ze wszelkiego rodzaju uniwersum, stawiam bardziej na postacie własne, jednak jak napisałam wcześniej dobra fabuła może wszystko zmienić. Odpadają niesmaczne tematy typu gwałt czy niebezpiecznie niski wiek jednej z postaci, aczkolwiek nie przeszkadzają mi duże różnice wieku jeśli pozostaje to w granicach zdrowego rozsądku. Dziwne, zakazane związki, jak najbardziej! Przy czym tutaj również jest małe "ale", związki kazirodcze do pewnego momentu, np. bracia, kuzyni czy wujek-bratanek w podobnym wieku – ok! Podziękuję za to relacji ojciec-sen czy stary zboczony wujek z dużo młodszym siostrzeńcem itd, myślę, że to dosyć jasne. Różne odchyły, fetysze – jestem otwarta, ale jak wcześniej, niech to pozostanie w granicach dobrego smaku.
    Preferuję grę postaciami uległymi, ale nie rozmemłanymi kluchami, lubię kiedy kwestia dominacji nie jest do końca oczywista. Fabuła nastawiona na seks, fabuła oferująca coś więcej niż tylko sceny łóżkowe – jedno i drugie mi pasuje. Aha, no i piszę tylko w formie trzeciej osoby.

Oczekuję:
    W miarę realne zachowania, adekwatne do danej sytuacji, np. normalny człowiek nie pyskowały do typa, który celuje mu spluwą w skroń. Myślę, że wiadomo o co chodzi.